Horario de exámenes de la biblioteca de Ciencias de las Salud

La Biblioteca de Ciències de la Salut “Pelegrí Casanova” obrirà del 21 de maig al 3 de juliol els dissabtes i diumenges, de 9 a 21 hores.

En aquest període les sales d’estudi i treball ubicades al 3er pis de la Facultat de Medicina romandràn tancandes des del dissabte a les 14 h. fins al dilluns a les 8,15 h.

————————————————————————

La Biblioteca de Ciències de la Salut “Pelegrí Casanova” abrirá desde el día 21 de mayo al 3 de julio los sábados y domingos, de 9 a 21 horas.

En este período las salas de estudio y trabajo ubicadas en el 3er piso de la Facultad de Medicina permanecerán cerradas desde el sábado a las 14 h. hasta el lunes a las 8,15 horas.